Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Thursday, May 26, 2011

Tanda-tanda pegnen~

Kalau cakap pasal pegnen..orang mesti akan tanya tanda-tanda pegnen...emm, aku nak cakap xde, tipulah...mesti ada tapi setiap orang mesti x sama...kalau aku, tanda-tandanya ialah :~

1. Tompok2 kaler coklat ~ Bila time esoknya sepatutnya peod, arini ada kluar coklat-coklat cair kat SD...aku syak x berjaya lagi kali ni...tapi seminggu tunggu x datang jugak...naluri aku dah bisik-bisik yang mungkin aku pegnen...then try UPT, negatif je...xpe..tunggu lagi...2 minggu x datang jugak peod ni....mula mcm hepi2 dah....

2. Sakit Perut ~ Kalau wat keje sket jadi sakit perut.Sminggu lepas tarikh sepatutnya peod, aku duk kemas rumah, basuh kain n macam-macam lagi keje rumah aku buat, tetiba cramp perut...macam mengeras...duduk n rehat, lega jap...nak tido pun still rasa sakit...

3. Demam+selsema+batuk ~ Tapi ringan je...x teruk sangat la...still boleh pegi keje...

4. Bengkak gusi ~ yang ni kawan aku cakap yang aku pegnen bila aku gtau dia yang aku bengkak gusi...sebabnya aku x pernah plak sakit gusi gini (kebetulan ke??)...pegi klinik...doktor bagi ubat makan+sapu+kumur..aku just guna yang sapu n kumur...mana tau yang telan tu boleh effect baby aku...kalau aku pegnen la....

lain-lain??....xde...lepas je test UPT n naik 2 line...lepas tu macam-macam dah tanda ada,contohnya kencing banyak kali,loya-loya sket, payah nak buang air besar sebab susah nak teran...hoho...rs mcm ada bnda yang halang utk teran...ntah la, susah nak describe ler....

Status : tengah cakap ngan baby...kecik lagi baby ni..baru besar gula2 Tic Tac tuuuu....

http://www.emocutez.com no..no..no...tolong jangan muntah hari ni...huhu...

No comments: