Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Friday, January 15, 2010

Sahabat


Assalamualaikum..kepada yang membaca.....


Sahabat....apa makna sebenar sahabat ni?kadang-kadang aku langsung x yakin dengan perkataan sahabat ni.Ada orang sangat bahgia kalau bersahabat, x kurang juga merana jiwa kerana sahabat.Aku?...bagi aku, just good kalau ada sahabat yang betul-betul boleh dipanggil sahabat.Tapi, kalau sahabat kita tu asyik menyakitkan hati (dilahirkan utk myakitkan hati kot) n kehadiran dia x pernah buat kita bahagia, dan sepanjang perkenalan dia langsung x menyokong kita...wajarke kita putuskan tali persahabatan tu...kadang-kadang musykil jugak.

Xpela, lupakan dia dengan attitude dia.Di kesempatan ini, Just nak ucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat sekarang yang sedia membantu, mendengar n menasihati.Minta maaf yer kalau pernah terkasar(aku x sempurna).Aku sayang korang.Sebab kehadiran korang, aku x pernah kesunyian.

No comments: