Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Wednesday, November 26, 2008

Rasa hati arini...

Arini aku sangat-sangat bersyukur...hati aku tenang n damai...rasa macam masuk dunia baru padahal life style aku sama je...tapi maybe sebab aku dah lulus amik lesen semalam...akhirnya aku berjaya dapat 'P'...hakhakhak...senyum meleret aku semalam.Rasa cam nak melompat tapi aku cover.Aku sempat tepuk2 tangan je depan cikgu aku...(macam apa ntah!)
Walaupun benda tu dah jadi sejarah tapi aku memang xleh lupa malam sebelum aku amik test jpj tu, aku x leh tido.Badan aku menggeletar sepanjang malam...tapi aku menggigil sebab nak amik test je...apa la aku ni gugup tahap gaban dah.Lantakla...yang penting aku dah berjaya.Aku dah ada lesen 'P', dah boleh drive keta kancil kat umah tu.hehehe...lepas ni aku kena la tunaikan janji-janji yang aku buat kalau aku dah lulus...

No comments: