Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Friday, May 4, 2012

Dah sampai masa kena update...

Hehe...memang dah patut sangat update blog..
jangan tipu la cakap busy kalau slama ni tak update...
Ye la, jadi malas nak update padahal bukan banyak keje pun...
kalau sehari boleh kira bape keje je yang aku buat kat ofis ni...
boleh kira ngan jari tangan je takyah jari kaki...hhuhu..

Ok la, harini aku mencabar diri sendiri...
supaya mengupdate blog ni....
supaya satu hari nanti aku tak rasa nyesal bila bukak blog asik-asik cite lama je
Aku memang suka baca cite-cite lama aku...
pastu teringat-ingat plak benda-benda manis...
lebih-lebih lagi pasal Aisar....
Owh, rindunya nak tulis pasal budak mini yang tak berapa nak mini dah tu....


                                                          dah pandai gelak-gelak dah....

No comments: