Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Wednesday, August 3, 2011

Sakit Pinggang....(T______T)

Beberapa hari ni, asik sakit pinggang je...p klinik doc bagi krim panas (yang x panas sangat) wat sapu. so skang duk bergantung ngan ubat tu je la, baru rasa selesa...aku baru je 4 bulan lebih dah sakit-sakit pinggang gini, kalau perut dah besar lagi la seksooo...(T___T)....

Then, semalam telah gagal berpuasa...mimpi la nak posa penuh kalu camni. Berbuka hari pertama puasa laju je makan, then muntah sume.Sebelum tu ada jugak rasa macam nak pitam...huuhu...Sudahnya terus tak selera nak makan. Time sahur pun sama. Lagi, semalam perut belah kiri mencucuk-cucuk sampai ke malam. Sakit betul. Apabenda la punca sampai sakit sangat ni. Aku syak macam kat buah pinggang sebab bila aku minum air suam, ia akan hilang n muncul balik lepas tu....uhuhu....

Malam tadi waktu baring-baring lepas makan (xde istilah berbuka sebab tak posa), aku gtau laki aku...."seksanya mengandung bang"...."sabarla yang...mula-mula je tu"...aku rasa macam nak menangis plak...betulla, aku rasa tak selesa betul. Nak tido pun payah...Macam-macam cara dah aku buat nak elak sakit pinggang ni tapi tak berkesan langsung....kena hadapi dan sabar je la...

So jeles tengok mommy-mommy yang pregnant rilek je posa..saya nak macam tu jugak...arini mesti berjaya posa okey??!!....

No comments: