Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Friday, August 20, 2010

Hantaran DIY je~

Aku dah setelkan bab hantaran...tp aku x tahu cantik ke tak...kejap tgok mcm ok, bila tengok esoknya rasa mcm simple...pstu bila tgok ari lusanya nampak mcm cun...argghhh...x tau lah...
yang ni my housemate punya...tema ijau..dia pun bakal kawin bulan november gak...sesama bertungkus lumus wat preparation...
aku punya kat bawah ni
yang ni towel yang dah siap gubah tp time ni tali tu senget2 lagi sebab x gam...tp lebih kurang gini la hasil terakhir.isk..ok ke?..x simple sangat ke?...

macam kurang sesuatu..tp maybe bekas tu x berisi, kalau dah letak potpouri ok kot...


dan yang ini adalah seluar yang aku gulung2 x tau dah jadi bentuk apa...nampak mcm simple sangat ke?mungkin~...aku mcm dah mls nak adjust dah.buntu bila duk ngadap ni saje.1 ari 1 barang je siap.Slow motion betul...biasa ar, aku bukan pakar...untuk pengetahuan, 100% barang hiasan hantaran aku beli kat KEDAI SIN YIN,dalm SEMUA HOUSE.Barang x mahal sangat berbnding kedai sebelah dia n kedai ni ada bnyak brg, boleh tahan pilih...

P/S : slmat berjaya kpd sesapa nak buat hantaran sendiri...jgn segan2 tanya aku psl brg2 mentah ni, aku akan tolong gtau korang ok...bye

No comments: