Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Friday, February 5, 2010

~Taktik lelaki uji Wanita??~...ces!!

~Ces!!...share je la...(saje suke2 je ni)...


Lelaki memiliki banyak cara untuk menguji cinta anda...Bolehjadi dia terpesona pada Anda. Tapi, bagi sebahagian laki-laki, itubelum cukup untuk membuatnya bernekad memilih Anda.Bermacam2 cara yang mereka uji, dan apakah yang menentukan lulus dan gagal Anda dimatanya.??
  • MATERIALISTIK ATAU TIDAK~~Untuk mengetahui Anda materialistik atau tidak, mereka akan menguji dengan ini:Memberi Anda hadiah murah.Reaksi Anda: Bertanya-tanya soal harga dan tidak mau menyimpan barang tersebut. Anda gagal.Reaksi Anda: Gembira dan hadiah itu langsung dipakai. Anda lulus.Mengajak Anda ke tempat makan murah.Reaksi Anda: Menolak, tidak mau makan dan tarik wajah berkerut. Anda gagal.Reaksi Anda; Tidak keberatan dan lahap menyantap makanan. Anda lulus.
  • JEALOUSY TEST~~Laki-laki selalu ingin tahu apakah pasangannya jenis cemburu kuat atau tidak. Ia akan menguji dengan cara ini:Mengenalkan Anda pada teman perempuannya.Reaksi Anda: Tunjuk muka tidak senang dan bertanya-tanya soal perempuan itu setelah pertemuan. Anda gagal.Reaksi Anda: Comfort saja, bahkan memuji perempuan itu di depan dia. Anda lulus.Telefon perempuan lain di depan Anda.Reaksi Anda: Bersikap tenang seolah-olah hal itu bukan masalah besar. Anda lulus.Reaksi Anda: Marah dan mengatakan bahwa Anda tidak suka dia menelepon perempuan lain. Anda gagal.
  • HUBUNGAN ANDA DENGAN ex-BF~~Keinginan ambil tahu dia cukup besar adakah rasa yang tersisa di hati Anda untuk kekasih lama. Ia akan menguji dengan cara ini:Bertanya soal khabar terakhir EX-bf Anda.Reaksi Anda: "Oh baik-baik saja, kelmarin baru saja bertemu." Anda gagal.Reaksi Anda: "memang penting aku tahu khabar dia? Kan sudah ada kamu." Anda lulus.Bertanya bagaimana hubungan Anda dengan Ex-Bf.Reaksi Anda: "Kami masih berkawan, tapi hanya sebatas itu, kerana kami tak serasi." Anda lulus.Reaksi Anda: "Anda marah-marah sambil mengumpat dan menghina ex-bf. Anda gagal.
  • MENGUKUR KADAR KESETIAAN~~Ia ingin mendapatkan kekasih yang setia. Ia akan menguji kesetiaan Anda dengan cara berikut:Keluar Outstation.Reaksi Anda: Tidak pernah menghubungi dia dan keluar dengan laki-laki lain. Anda gagal.Reaksi Anda: Kerap menghubungi dia dan tidak keluar dengan laki-laki lain selama dia outstation. Anda lulus.Meminta bantuan rakannya untuk menggoda Anda.Reaksi Anda: Gagal godaan rakannya, bahkan Anda meninggalkan dia dipertengahan . Anda gagal.Reaksi Anda: Menolak godaan rakannya dan mengatakan Anda tidak tertarik padanya. Anda lulus.
  • TINGKATAN KEEGOAN~~Merekamenghindar berhubungan dengan perempuan ego yang mahunya menangsendiri. Bagaimana laki-laki menguji tingkat keegoan Anda?Mengajak ke tempat yang Anda tidak suka.Reaksi Anda: Bermatian menolak menemani dia dan tetap memaksanya pergi ke tempat yang Anda suka. Anda gagal.Reaksi Anda: Tidak keberatan menemani, bahkan mencuba untuk menikmati. Anda lulus.Menolak ajakan Anda dengan alasan ada janji dengan rakannya.Reaksi Anda: Memintanya memilih antara teman atau Anda. Anda gagal.Reaksi Anda: Memaklumi dan mengatakan kalau Anda bisa pergi dengannya di lain waktu. Anda lulus.
  • ALASAN ANDA MENYUKAINYA~~Ia juga ingin tahu apa sebenarnya motivasi Anda menjalin hubungan dengandia, kerana wangkah, handsome atau kebaikannya? Ia akan menguji denganini:Suatu hari dia mengatakan kalau dia tidak ada wang.Reaksi Anda: Belanja dia makan dan menonton. Anda lulus.Reaksi Anda: "Kalau gitu lain kali saja kita berjumpa ya, kalau ada duit baru kita keluar." Anda gagal.Mengajak Anda naik motor atau kenderaan awam.Reaksi Anda: Menolak dan memilih tidak jadi pergi. Anda gagal.Reaksi Anda: Tidak keberatan dan enjoy selama perjalanan. Anda lulus....

No comments: