Cinta dan Anugerah....Semalam adalah Sejarah, Hari ini adalah Anugerah, Esok adalah misteri.....Apalagi yang aku boleh buat selain bersyukur......

Monday, January 25, 2010

Hate..

boleh tak kalau nak benci dia....emm....
Hidup arini dimulakan dengan macam-macam drama...start dengan awan mendung menyelubungi hatiku(cewahh!!)...mula la time tu,lagu2 sedih je la bermain dalam minda aku.Lagu yang paling banyak otak aku duk rewind - "hancur hatiku,mengenang dikau...jadi keping-keping setelah kau pergi..lala..lala"...tu je otak aku rewind.Lirik x ingat.apadaa!!...
Pastu, hati diburu rasa terharu...hadiah terindah dalam melalui kehidupan bila ada kawan yang betul-betul paham perasaan kita, then nasihat dia selalu berbekas dalam hati.Then, buat aku jadi sangat positif.Terima kasih yer Gee.~(pasal tunang xnak cite.dia buat aku rasa macam....??...xnak cakap.ujian bertunang ke??) ~ (^_^')
Today, macam hari baru untuk aku.Tetiba je ada matlamat baru n nak lupa seketika tentang hal nikah kawin ni...lagipun lambat lagi nak kawin.Ok jugak kot, stop pning kejap...

P/s : Aku akan cuba sedaya upaya untuk capai matlamat aku...

No comments: